Sunday, March 25, 2012

SEMINAR JURUFOTO PERKAHWINAN

http://www.shahothman.com/
 khamis malam jumaat 22 mac 2012 aku pergi ke seminar tu...wahh mmg best dapat info2 yang berguna daripada shah othman...ceramah dia bagi mmg berguna la sbb aku x pernah terfikir mcm mana yg dia fikir tu...tapi tu la kn  beza org bisnes dgn org mcm aku ni sklh pun takat tingkatan 3 ja tu pun x habs....bila dah kerja baru la terhegeh2 ambik SPM lain...alhamdulilah akululus juga dgn cemerlang hahahaha....kalau la result camni masa sekolah dulu cfm aku jadi cgu cam kwn2 kelas aku dulu...tp xpela sklh setakat tingktan 3 pun dapat kerja kjaan juga alhamdulilah cukup gaji aku sara anak isteri...hehehe melalut jauh la plak...ok sambung cerita bab seminar tadi, apa yg bro shah othman cakap tu mmg btul ada org yg femes dari segi nama tapi tidak dlm perniagaan....camna kita nk femeskan perniagaan kita seiring dgn ke femesan nama kita tu (aku pun xtau)....cuma apa yg perlu buat ialah berdoa dan usaha kena rajin wat research dan hadiri kursus @ seminar...tapi dalam bidang aku masih mentah menyulur lagi blm merangkak....harap2 org lama2 cam shah othman, abg mruslan escada, saifurizan my sifu dan kwn2 sudi tunjuk jalan...teringin juga ikut kursus saiful nang candid syndrom tapi x mampu la 1 kelas dah 1k x mampu le teman.....

tgu lgi 2 3 hari aku uplod pic wed yg aku buat hehehehe...........

1 comment: